Stressfri

Individuel coaching  –   Personaleundervisning  –  Foredrag

I Coaching forløbet kommer vi stress i møde på en anderledes og  effektiv måde.

Udbyttet af coaching.

Du udvikler nye færdigheder.
Du lærer, hvordan du stopper overtænkning, stress, angst.

Du  vil opleve at dit selvværd bliver bedre.

Du lærer hvordan  du kan håndterer nuværende og kommende Åh-Nej  tanker som  fastholder dig i stress.

Allerede når du er færdig med første time,  er du på vej tilbage til normalområdet, hvor du igen får kontrol over din stress.  Du lærer hvordan du skifter din tænkning, fra at køre fast,  til i stedet at tænke løsningsfokuseret.
De fleste oplever at få megen ny viden som de kan drage nytte af resten af livet.

Jeg taler et let forståeligt sprog. Jeg  gennemgår, og tegner modellen  på tavlen, derved får du et godt overblik over, hvor du skal være opmærksom og det bliver det lettere at forstå og huske.

Det du lærer i dette forløb kan bruges testen af livet. Du vil opdage så snart der er ny stress emner på vej, og du kan stoppe dem ved hoveddøren.

Mellem sessionerne øver du dig på det  vi  aftaler.

Kontakt mig meget gerne på 51 89 73 81.
Booker du online vil jeg kontakte dig pr tlf. inden for 24 timer.  Coaching samtaler kan foregå online eller ved personligt møde.

Bestil tid. Klik HER

De fleste er klar igen inden for max 5 gange, og skulle  du have  brug for en ekstra time får du det men i prisen.

Din pris for dette forløb er kun  Kr. 5000

Mindstrain metoden er evidensbasseret.: Der indsamles løbende  vurdering  fra klienten. Du svarer efter hver session på 3 spørgsmål, som vurdere på en skala 0-10

Resultater siden 2017  fortæller at  98 % af klienterne angiver sig selv, til at være tilbage i normalt stress niveau inden for max 5 timers coaching.

Ved holdundervisning.

Mindstrain metoden  er velegnet til personalepleje, hvor alle i virksomheden er på samme hold. Deltagerene kommer aldrig til at krænge sit inderste ud.  Vi arbejder med tankeprocesser frem for tanke indhold.  Vi arbejder gennem metaforer og små øvelser og derved får alle et nyt fælles  sprog, som  kan bruges i hverdagens stress forebyggelse.

Aase